Saturday, April 24, 2010

Cinta ini membunuhku

Saturday, April 24, 2010


Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku
Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan
Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku
Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

entah la..da lame aku pikir..susah sgt ke bile kite nk wat something tu kite stay..mksudnye kite xberubah..
same je ape yg kite buat dari dulu sampai skrg..

kite ketawa ke..kite mkn ke..ckap ke..call ke..atau mase yg kite bgi tu same je....susah kan..n aku dapat rase kan memang susah..walau ape pon jadi..aku tetap pegang pada satu janji..janji kite..

2 comments:

fendy said...

gile jiwang.haha.weh.kasi rock skit la der!

`afifah said...

hahaha..biase la aku..hehehehe

Post a Comment