Tuesday, May 4, 2010

XPDC ke Bekok

Tuesday, May 4, 2010
kirenye da 3 hari da aku balik dari bekok..lambat sikit nak update blog sebb kedatangan adam danish yg x dijangka..

Bergerak dari UTM tepat 0800..tuesday..n sampai dibekok lebih kurg dalam kol 11 kot..aku pon xbrape sure sebb da membuta kat dalam bas..da la aku xleh bgun..kononnye master kat UTM kol 0645..tapi aku bgun 0640..gile kot..aku da la kat umah..kelam kabut jadinye..nasib baik aku da jdi subby..hahahaha..


time ni..left azshariq ada bagi sdkit taklimat before ktorg berjalan masuk kedalam lebih kurg 2.5km dari pintu masuk..

dalam masa 4hari kat bekok..seriouly..activity yg ad memg best la jugk..enjoy..xkire la kadet ke,ju mid ke..n senior..aku rase diorg ni xla pressure sgt cm time aku dulu..huhuhu..boleh gelak-gelak lagi sesama diorg..tapi xpe la..mybe mase pon da berubah..cara pergaulan antara diorg pon da berubh..itu aku xleh wat ape la kn..
ni member aku norin..ktorg diorg je subby yg follow g bekok..erm..klau la semua intake -14 dapt join..wah bestnyeeeeeeeeeeeee...huhuhu

Time katsane xyah ckap la..setiap hari kot mandi kat air tejun..xkira la pagi ke petg...sejuk gile..menggigil aku dibuatnye..tapi org tua kate..air sejuk2 ni bgus..utk therapy..erm..entahlah..bagi aku pula..xmcm seksa plakkn..da la kena bgun pagi bute..pastu terus mandi air terjun plak2..da rase cm kena electric plak..hahaha
jadi aku memg la best..da jadi officer..mkn pon sedap..chef msk..xleh la nk compared dgn kadet2..mkn mknn hutn..hehehe..nasib la korg..aku da penat da rase benda2 semua..

                                                sejuk gile..hehehe

                 besar sgt ulat gonggok kat sane..smpai nak gulung bdb pon xlarat..hehehe

 

ni intake-15 yg bakal tauliah di usm pada julai ni..
kirenye bakal subby la diorg ni..



 

 hari terakhir kar bekok ktorg ada wat war game..time ni memg best sgt..kononnye jurulatih n offcer jadi lanun la..last2 ktorg gak yg kena serang dgn budak2 ni..hehehe..lawak gile..beg-beg plastic yg kat gambar2 adlah resipi PTI n kadet2..(kopi,teh,serbuk kari,kunyit,telur..n mcm la) klau kena confrm bebise kot muke..smpai pedih mate aku..hahaha..tapi enjoy gile..hehehe..


 

 lepas semua org behempas pulas..mlm before balik2 ktorg adalh la wat malam mesra..ok la jugk mknn yg disediakan..just based on pemerhatian aku, kadet intake baru ni kurg skill nk wat persembahan..still malu2 n control..tapi tau la ape yg ktorg akan buat time ACT akan dtg ni nnti..hehehe..


ni je la jurulatih n officer yg terlibat sepanjang activity yg dijalankan di bekok segamat..budak palapes yg ktorg kena handle adlh la dlm 60 org..ape pon activity kali ni memg best n sgt2 berbeza dgn time aku kadet..
time aku kadet..aku xtau langsung nk senyum..yg aku tau..kena taji taji n taji..gagagagag..semuanye da berubah..n sgt berubah..

0 comments:

Post a Comment