Sunday, April 10, 2011

Jalan Jalan Penang episode 1

Sunday, April 10, 2011
Salam..hai semua..
Da lame rasenye aku x mengupdate blog ni..bukan ape, dengan work load yang belambak + writing master yang xhabis2 menyukarkan aku untuk focus kat bidang blog memblog ni..huhu
Macam mane pon aku nak gak share ape yang aku da buat selama aku di penang ni..
Semalam, destinasi yang aku tuju adalah Padang Kota, Bowling sun shine n Sani char kuay teow. Dengan kehadiran miza, pa n azim dapat lah menceriakan hari aku n saleha muklas di pulau yang indah ni. Perg,..serious aku rase mcm perantau gile..heheh..siap ada orang yang sudi yang melawat lagi..wah..sgt terharu..=)



Gani famous pesembur kat padang kota

 udang yang sgt sedap..yum yum..

Sesi pilih memilih..susah tau terlalu byk pilihan yang lazat-lazat

PesembuQ and Laici kang yang sgt sedap..=)


Lepas ktorang lepak kat Padang kota destinasi seterusnya ialah Bowling di Sun Shine mall,
 kelainan bowling ni screennye ada mcm-mcm theme di tambah dengan background bowling ni yang sgt classic.

Themes yang sgt cute : fairy tales




Background yang classic

Dalam pukul 12 ktorang pon meneruskan destinasi yang seterusnye iaitu Sany Char Kuoy Teow, haruslah kan sebab perut menyanyi nyanyi selepas penat berhempas pulas bermain bowling..heheh..
Price kat Sany ni agak bebaloi la nak di comparedkan di Jb.bebaloi baloi..untuk char kuoy teow special baru 4 ringgit..murah + sedap..yum yum..

sedap n mnyelerakan..hehehe..

Destinasi seterusnya akan menyusul dan aku akan mengupdate blog ni selagi aku berada di bumi penang ni..=)



 




0 comments:

Post a Comment