Monday, February 21, 2011

Tepelecok bagai

Monday, February 21, 2011
salam..huh..huh.huh..gaya kepenatan aku..
kali ni bukan ape..aku nak continue entry sebelum ni..hari ni keje ok..al maklumla baru lagi..so xde la keje melain kan buat2 keje..
lepas buat access card, ambik baju n laptop ..so da tak de pape da..but maybe aku esok mati la kena pulun buat keje..
tempat yang aku sewa dgn motorola tak de la jauh sgt.. adalah dalam 10mnt klau traffic ok..tempatnye pon best..tapi yang malangnye takde tempat parking untuk org yang merempat cam aku ni..melainkan owner rumah.ceh..aish..
korang bayang kan la..nak pergi turun tempat parking nye macam setengah bukit fke..belum kire dari tempat post guard ke blok aku..adalah la cam kena round satu fakulti elektrik..turun tangga naik tangga..sakit betol hati..
malang memang tak berbau untuk aku hari ini..bile aku da samapi blok aku tibe-tibe..Argh!!!!! handphone aku tetinggal dalam keta..pergh..dalam hati tak terkira..da macam-macam perkataan keluar..
aku cekalkan hati aku gak ambik handphone kesayangan aku yang tetinggal tu...peluh da bejurai-jurai..lepas ni tak payah la aku beriya-iya nak berjogging sane ni..turun naik blok da leh exercises..peluhnye kalah aku lari round padang kawad utm..
da ambik handphone aku pon jalan cam biase..tpi aku pon tak paham,aku ni gi kerja tak pakai hill pon..flat shoes kot..tapi tepelecok bagai..dalam lima kali kot..org pon da pandang-pandang..budak ni tengkot ke hape..huhuhu.. aku malu + penat yang amat..

5 comments:

Dye Kronniesar said...

waiseh..gelabah giler budak ni.hahahahaha..lek r bebeh...slow n steady yerrr. :)

Azizol Jamil said...

Piep hang kat Penang Noh, bagus la naik tangga turun tangga boleh jadi model DR Rozmey la lepas nie hahahaah

fendy said...

sumbatttttttttttttttt...
ozict semoga ko makin kurus cm model.hahahaha

ahli.fikir said...
This comment has been removed by the author.
ahli.fikir said...

Takpe... pedulikan apa orang kata as long as kita tak buat apa2 yg salah. Terima apa yg berlaku dengan sabar dan mungkin ada hikmah yg kita tak tahu tapi akan menjadikan kita lebih baik...

Post a Comment