Sunday, July 24, 2011

I`m coming Home..coming home..yiha!!

Sunday, July 24, 2011
Hari ni dengan rasminye aku mempacking barang-barang aku untuk dibawa balik ke jb..seronoknye..tak sabar nak balik..tapi dalam hati tetap rase sayu nak tinggalkan penang.Lagi-lagi nak tinggalkan saleha sorang-sorang..sian die..=(..sorry sal..aku doakan ko dapat jugak balik N9 nanti...huhuhu

                                        permandangan bilik dari kanan

bersepah tak hingat..name pon packing kan..semua barang aku punggah..aku pon pikir-pikir, muat ke kereta aku dengan capacity barang cam patut masuk lori ni..hahahah..nasib-nasib..hehehe..name pon perempuan. Tapi aku da tak risau da pasal katil, sebab mieza sudi beli katil aku dan sal beli tilamnye..yiha!!..thanks korang..muahahaha..hehehe

permandangan bilik dari kiri

Bilik ni nampak je kecik..tapi boleh muat dua katil and dua amari tau..so ok la, hidup bujang .Balik umah pon just nak tido je..esok bangun pagi terus gi keje..so ok la.Jimat pon jimat. Kat penang ni ingat boleh ke dapat bilik murah?? paling murah  pon RM150 kot.Tu pon bilik cam stor. Standard memang RM 200 la. Hahah..last for this entry, try teka benda ape yang aku bulatkan warna merah tu??..hahahaha..lawak siak..gile slim..














0 comments:

Post a Comment