Thursday, October 21, 2010

SERIOUSLY AKU KECEWA!

Thursday, October 21, 2010
semua..aku ulang semua!! design aku hilang disebabkan hanye seekor pendrive!! ceh
memang aku frust menonggeng nongeng sebab esok dr nak tgok design yang bakal menapak di hati beliau dan bakal diterbitkan...!!
ceh..sungguh kecewa..aku dari tadi asyik melalak lagu bunga cinta lestari~KECEWA..walaupon tiada kaitan..tapi ad sikit la..

Frust!! Frust!! pergh..AKU NAK MAKAN AIS CREAM!!!..huhu..time-time cam ni la xde orang nak blanja aku ais cream..kalau ad..aku terus mintak Tutti Fruity..boleh??..hahahaha...

Kuarjar punye pendrive...esok aku try dekat office..kalau tak boleh gak..aku campak ko kat laut lido biar tujuh keturun tak jumpe..huhuhu..

Moral of the story..plis la simpan or back up banyak-banyak segala ape yg penting dekat pendrive,cd,computer or laptop.So,klau rosak salah satu xde la menyesal cam aku sekarang..grrrrr

So,esok terpaksa la aku buat muke kesian kat dr bagitau pendrive aku da mati tak sempat mengucap..(memang tak boleh buat ape la-sebab aku tak ad back-up)..gagaga

-sekian-

0 comments:

Post a Comment