Monday, February 21, 2011

Masa nye telah tiba

Monday, February 21, 2011
Assalamualaikum..morning everyone..
pejam celik pejam celik memang secara logiknye da lame sgt aku tak mengupdate blog ni..
hari ni bermula la episod baru dalam hidup aku..
kalau ikut kan hati..jgn la ada hari ini..tapi mustahil la kan..tak de hari ni..,tak de la hari esok..
tepat jam 5.31am..kid pergi..pulang ke jb..so,tinggal la aku menghabiskan masa hidup aku di pulau ni..
sob..sob..sob..tak pernah terfikir dalam pikiran aku yang aku akan stay sorg-sorg di tempat org..
takut,risau,cuak.sedih..n sekarang tak de lagi perasaan happy yang ad dalam hati aku ni (buat wat masa ni la).
Aku da start miss kat semua org..family aku,ank- ank buah aku,member-member yang kepala tak boleh blah..student2 tuition..pendek kate cam semua org yg ad kat jb la..huhu..
wahhhhhhhhhhhhhh...aku da jadi perantau..lepas ni time raye confirm-confirm aku dengar lagu salam perantau..hahahaha
da gelak gile-gile di pagi hari ni cam org gile pon aku still meleleh leleh ni..huhu..cengeng,gembeng..erm..semua tu la aku..huhu..ceh serious aku da rase life cam kat samura la plak..aish..huhuhu..
aku still tak dapat imagine life aku lepas ni..yang penting tak de lagi bermalas malasan seperti dulu..
rase sangat enjoy..gi office suke-suke hati..cuti bile-bile mase..tak risau pape..rasenye semuanye senang je..
yang tau ada progress nak hantar kat dr ramlee..
but now..dup..dap..dup..dap..entah ape la nanti akan jadi..hari ni 1st day aku report kat Motorola..erm..lupe nak cakap..HELO MOTO..heheheh..
nervous gile..da la tempat org..meghafal jalan semalan rasa cam hari ni aku nak amik test jpj..risau risau..huhuhu..
tgok jam kejap..alamak da kol 550am..k la..aku kena chow dulu..later aku story ape da jadi time aku balik dari keje..da~

2 comments:

Dye Kronniesar said...

good lak darling.huhuhuhu....
take care saneeeeee... :((

ahli.fikir said...

Takpe... jauh merantau luas pengalaman... lagi banyak yg boleh dibelajar...

Post a Comment