Saturday, August 28, 2010

Berbuke di Singgah Selalu

Saturday, August 28, 2010
          Singgah selalu Danga Bay, booking no : 07-2352233

Ramadhan yg ke-16,
Xterpikir pon nak g berbuke luar time-time cam ni..
idea ni suddenly je terpikir memandangkan kawan aku cik E mengidam nak makan,makanan yang lazat
otak aku pon berputar-putar mencari,buffet ramadhan mane yg ok ?? yg boleh ad semua makanan yg ktorg nak ek..
lagi2 ketam n udang..
erm..aku pon terpikir la kat singgah selalu,memandangkan ada member aku yg pernah berbuke di sane..
tengok jam da pukul 530pm, dalam hati kiteorang,sempat ke nak pegi ni..(ape kate kite booking dulu)
punye cari no tel singgah selalu ni cam nak muntah..xjumpe-jumpe..
last-last jumpe jugak tu pon di yellow pages uncle cina mane entah..heheh..btw thanks uncle..kalau x, xdapat la ktorang berbuke di sane..
ktorang betolak dalam 645pm, wal hal budak singgah selalu tu da siap pesan,datang 30mnt awl ye kak..hehehe
nasib-nasib..agak-agak xdapat ktorag da pasrah da..hehehe..
sampai je da ramai sangat org..makanan pon cam da xde sgt..tapi still diorang topup makanan baru..
sampai pening kepala aku tgok makanan..teramat la byk..sampai xteramik..
agak-agak makanan same je cm kat kedai mamak,cafe kolej o pak ali (tmn u) aku da reject awl-awl..
aku amik yg betol-betol kaw..alang-alang buffet..hehehe

         udang ni memang best sgt..die masak dgn cornflake..sedap!!

erm....yang ni pulak ketam masak cili padi,time member aku pegi die masak goreng kot..tapi ketam ni je ktorg ambik dalam 6 ekor..hahaha

Makan kat cni unlimited, as long as ada lagi makanan..makan la korang sampai pengsan..
hehehe...ktorang siap solat maghrib pas tu sambung balik..hehehe..
orang-orang lain yg berbuke kat situ pon da balik kot..
pekerja singgah selalu ni siap ulang alik kat meja ktorg,tgok resit la..kutip pinggan la..
dalam hati diorang  (ish..budak ni..xkenyang-kenyang ker??)..hahahaha..
nasib la wey..ktorang byar..mahal kot buffet RM 35..hehehe
tapi base on makanan yang ktorang amik memang sangat-sangat berbaloi..bebaloi-baloi..heheh..
so,kepada sesape yg xpernah berbuke luar,singgah selalu ni pon ok..siap ad surau lagi,so xde la terkejar-kejar da balik rumah solat maghrib kan..
for my frens, cik E and cik EE..thanks a lot sebab sudi berbuke puase dgn saye ye..

0 comments:

Post a Comment