Tuesday, August 31, 2010

Saya anak Merdeka!!!

Tuesday, August 31, 2010

Happy Merdeka semua!! MERDEKA!! MERDEKA!! Excited sungguh aku dengan hari kemerdekaan negara ni even jatuh pada bulan ramadhan. Walaupon aku x wat pape, tapi aku still rase bangga nya aku jadi rakyat malaysia, jadi anak merdeka..Kalau di pikir-pikir da 53 tahun kite semua merdeka. Penat lelah nenek moyang kite terbayar bile dilihat sekarang malaysia merupakan salah sebuah negara yang membangun.

Kite semua patut berterima kasih kepada pejuang-pejuang tanah melayu, kerana tanpa mereka kite tak ada sampai ke tahap ini..dan mungkin aku still  tak dapat makan mc`donald, pizza hut atau shopping di KLCC...hahaha..erm..makan ubi kayu je la..wah,,huhuhu..tak mau..

                             kalau tak merdeka, tak dapat la makan cupcake..hehehe

Thanks abg-abg askar, sarjan Hassan, Embun, Lef.Adnan,kesemua Perdana Menteri kite,and Seluruh rakyat Malaysia..kerana tanpa kalian kite tak mungkin sampai ke tahap ini..Merdeka!! Merdeka!! i`m proud to be Malaysian..Love peace =)

                             Jiwa askar aku still  ada even aku da pencen..Love NAVY~

2 comments:

Enchek Awhere said...

nice blog :D

`afifah said...

thanks..btw biase je kan..=)

Post a Comment