Sunday, August 29, 2010

Step Up 3..Awesome!!!!!!

Sunday, August 29, 2010

Movie memang best habis!! wah memang x rugi la kalau gi tengok..kalau ada 5 star aku bagi 6 star..memang best habis. Aku pon sampai rase nak dance kat dalam cinema tu..memang xleh blah..xde satu part pon yang aku rase bosan..

                                                                Luke n Natalie

Dipendekkan cerita ni sebenarnya berkaitan dgn si Luke, hero dalam movie ni..die ni kononnye ada conflict dengan abgnya si Natalie ni..Natalie yang hot ni heroin dalam movie ni..
Diorang ni memang superb la..bukan je hensem n cun melecun, dance plak power gile lak tu..memang stylo habis la..
Abg si Natalie ni kononya dulu ex Pirate (group Luke) sebab die wat hal, diorang semua kick die dari group..
That why la die sakit hati and berlaku la battle between Samurai n Pirate ni..



Time ending dalam cerita ni, si Moose (step up 2) bawak geng -geng untuk join d pirate lawan Samurai..
Serious best gile cite ni..So,kepada sape-sape yang xtengok lagi gi la tgok,,agak-agak xnak gi time bulan pose ni korang beli je dvd..hehehe..(seriously aku pon ada rase bersalah la gi tgok movie time bulan ramdhan ni..tapi memang da lame kot aku tunggu cite ni..)..

So aku memang xleh nak cakap pape la kan. STEP UP 3 MEMANG AWESOME!! SUPERB!!

0 comments:

Post a Comment